След няколко отваряния на таблото за чистене и боядисване, смяна на крушки, уредите на таблото не винаги отчитат вярно и се оправят след потупване отгоре 
Например - вчера след около 2 часа извънградско каране и напълно загряла кола уреда за температурата показваше 90 градуса. След като спрях, изгасих колата и после дадох на контакт ми показа някъде 80 градуса и след потупване отгоре по таблото стрелката се изправи на 90 градуса и повече не мръдна. Подобно държане наблюдавам и на другите три стрелки - например като спра на светофар километража остава на 10-20 км/ч и след потупване пада на 0.
Последния път като отварях таблото уж изчистих и четирите уреда със стрелки - изчегъртах им краката с макетен нож и след това ги пръсках с контактен спрей, преди да ги забуча на платката. Също при поставянето на таблото в колата напръсках и самите букси на инсталацията.
Давайте идеи къде какво на проверявам и чистя че е неприятно да си мислиш че караш с 60 и в следващия момент километража да размисли и да скочи на 80

Например - вчера след около 2 часа извънградско каране и напълно загряла кола уреда за температурата показваше 90 градуса. След като спрях, изгасих колата и после дадох на контакт ми показа някъде 80 градуса и след потупване отгоре по таблото стрелката се изправи на 90 градуса и повече не мръдна. Подобно държане наблюдавам и на другите три стрелки - например като спра на светофар километража остава на 10-20 км/ч и след потупване пада на 0.
Последния път като отварях таблото уж изчистих и четирите уреда със стрелки - изчегъртах им краката с макетен нож и след това ги пръсках с контактен спрей, преди да ги забуча на платката. Също при поставянето на таблото в колата напръсках и самите букси на инсталацията.
Давайте идеи къде какво на проверявам и чистя че е неприятно да си мислиш че караш с 60 и в следващия момент километража да размисли и да скочи на 80

Comment